Suomalaiset pelejä käsittelevät väitöskirjat 1998–

Show all

2021

Ståhl, Matilda

Community, diversity and visuality: An ethno-case study on constructing identities and becoming legitimate participants in online/offline communities Väitöskirja

Kasvatustiede, Åbo Akademi, 2021, ISBN: 978-952-12-4127-7.

Abstract | Links | BibTeX | Avainsanat: community, diversity, education, englanninkieliset väitöskirjat, identities, identity (co)construction, identity construction, online, social media, video games, visuality

2020

Korhonen, Tanja

Tools and methods to support the key phases of serious game development in the health sector Väitöskirja

Tietojenkäsittelytiede, Oulun yliopisto, 2020, ISBN: 978-952-62-2703-0.

Abstract | Links | BibTeX | Avainsanat: education, englanninkieliset väitöskirjat, game design, game development process, health games, health sector, multidisciplinary teamwork, multimethod research, serious games, SGTM model