Suomalaiset pelejä käsittelevät väitöskirjat 1998–

162 entries « 4 of 4 »

2006

Arrasvuori, Juha

Playing and making music: Exploring the similarities between video games and music-making software Väitöskirja

Etnomusikologia, Tampereen yliopisto, 2006, ISBN: 951-44-6689-6.

Abstract | Links | BibTeX | Avainsanat: englanninkieliset väitöskirjat

Höysniemi, Johanna

Design and evaluation of physically interactive games Väitöskirja

Vuorovaikutteinen teknologia, Tampereen yliopisto, 2006, ISBN: 951-44-6694-2.

Abstract | Links | BibTeX | Avainsanat: englanninkieliset väitöskirjat

Suomela, Riku

Constructing and examining location-based applications and their user interfaces by applying rapid software development and structural analysis Väitöskirja

Ohjelmistotekniikka, Tampereen teknillinen yliopisto, 2006, ISBN: 952-15-1832-4.

Abstract | Links | BibTeX | Avainsanat: englanninkieliset väitöskirjat

2005

Kiili, Kristian

On educational game design: Building blocks of flow experience Väitöskirja

Tietotekniikka, Tampereen teknillinen yliopisto, Porin yksikkö, 2005, ISBN: 952-15-1489-2.

Abstract | Links | BibTeX | Avainsanat: englanninkieliset väitöskirjat

Salokoski, Tarja

Tietokonepelit ja niiden pelaaminen Väitöskirja

Psykologia, Jyväskylän yliopisto, 2005, ISBN: 951-39-2269-3.

Abstract | Links | BibTeX | Avainsanat: asenteet, koululaiset, lapset, nuoret, pelaaminen, suomenkieliset väitöskirjat, tietokonepelit, väkivalta, valvonta, vanhemmat, videopelit

2004

Manninen, Tony

Rich interaction model for game and virtual environment design Väitöskirja

Tietojenkäsittelytiede, Oulun yliopisto, 2004, ISBN: 951-42-7254-4.

Abstract | Links | BibTeX | Avainsanat: englanninkieliset väitöskirjat

Saarikoski, Petri

Koneen lumo: Mikrotietokoneharrastus Suomessa 1970-luvulta 1990-luvun puoliväliin Väitöskirja

Yleinen historia, Turun yliopisto, 2004, ISBN: 978-951-39-7243-1.

Abstract | Links | BibTeX | Avainsanat: suomenkieliset väitöskirjat

2003

Lainema, Timo

Enhancing organizational business process perception: Experiences from constructing and applying a dynamic business simulation game Väitöskirja

Tietojärjestelmätiede, Turun yliopisto, 2003, ISBN: 951-564-139-X.

Links | BibTeX | Avainsanat: englanninkieliset väitöskirjat

2002

Ruohomäki, Virpi

Simulation game for organisation development: Development, use and evaluation of the Work Flow Game Väitöskirja

Tuotantotalous, Teknillinen korkeakoulu, 2002, ISBN: 951-22-6094-8.

Abstract | Links | BibTeX | Avainsanat: englanninkieliset väitöskirjat, evaluation, knowledge work, organisation development, simulation game, work process

Taskinen, Leo Tapani

Measuring change management in manufacturing processes: A measurement method for simulation-game-based process development Väitöskirja

Tuotantotalous, Teknillinen korkeakoulu, 2002, ISBN: 951-38-6381-6.

Abstract | Links | BibTeX | Avainsanat: efficiency, englanninkieliset väitöskirjat, evaluation, industrial management, innovation, manufacture, measurement, modification, performance, process control, processing, quality control, simulation

1999

Räty, Veli-Pekka

Pelien leikki: Lasten tietokonepelien suunnittelusta sekä käytöstä erityisesti vammaisten lasten kuntoutuksessa Väitöskirja

Visuaalinen kulttuuri, Taideteollinen korkeakoulu, 1999, ISBN: 951-558-028-5.

Links | BibTeX | Avainsanat: historia, kuntoutus, kuvallinen viestintä, lapset, leikit, leikkiminen, pelit, suomenkieliset väitöskirjat, suunnittelu, tietokoneet, tietokonepelit, vammaiset, vuorovaikutus

1998

Sinnemäki, Jussi

Tietokonepelit ja sisäinen motivaatio: Kahdeksan kertotaulujen automatisointipeliä Väitöskirja

Opettajankoulutuslaitos, Helsingin yliopisto, 1998, ISBN: 951-45-7925-9.

Links | BibTeX | Avainsanat: matematiikka, motivaatio, opetus, opetusmenetelmät, oppiminen, pelit, suomenkieliset väitöskirjat, tietokoneavusteinen opetus, tietokonepelit

162 entries « 4 of 4 »